TRANSNATIONAL PROJECT MEETINGS

W ramach projektu Erasmus+ CodeInnova wprowadzono 6 międzynarodowych spotkań projektowych (TPM). Koordynatorzy projektu oraz działania z zakresu działań ze wszystkich szkół partnerskich spotykają się, aby mówić o działaniach projektowych. Kontrolują główne cele projektu, ocenę, plan oceny i oczekiwanego wpływu. Częścią spotkania jest również budżet projektu i monitoring. Spotkania współpracy między instytucjami i wymieniają dobre praktyki. 

Spotkania są wspierane przez instytucje partnerskie projektu i współfinansowane
przez Unię wsparcia w ramach programu Erasmus+.

TRANSNATIONAL PROJECT MEETING 1 - POLAND

The first Transnational Project Meeting was held by Zamojskie Towarzystwo Oświatowe, Zamość, Poland, from 4th November to 5th November 2019. Two representatives, including local coordinators,  from each partner institution attended the meeting. The meeting was devoted to organisational issues, objectives, Intellectual Outputs, timetable, budget, evaluation, and core curriculum creation. The participants discussed the main project objectives and methodology of the project implementation.  The creation of all the expected project results was planned, with special emphasis on the Intellectual Outputs creation. The participants discussed financial issues, project monitoring, dissemination plan and expected impact. The timetable of the next TPMs was updated and the project logo discussed.

 

Spotkania są wspierane przez instytucje partnerskie projektu i współfinansowane
przez Unię wsparcia w ramach programu Erasmus+.

TRANSNATIONAL PROJECT MEETING 3 - PORTUGAL

 

- gospodarz spotkanie Agrupamento de Escolas de Fornos de Algodres

- czas trwania 12-13.07.2022r

- uczestnicy: przedstawicieli instytucji partnerskich, przedstawicieli instytucji goszczącej

- Spotkanie poświęcone realizacji i postępom projektu, budżetowi, ewaluacji, wspieraniu, badaniu bazy dydaktycznej do nauczania programowania w szkole podstawowej. Podczas współpracy zorganizowano Konferencję efektywną projektu z kilkudziesięciu lokalnych edukatorów. Konferencja działa z lokalnymi mediami oraz zewnętrznymi urządzeniami edukacji cyfrowej w krajach partnerskich. Przeanalizowano rozwój programu nauczania CodeInnova oraz omówiono zawartość Platformy. Omówiono również wyniki testów Wyniki CodeInnova. Niektórzy zaplanowali nadchodzące działania i uznali postęp projektu. Wizyty w lokalnych instytucjach działają na zasadzie doskonałej praktyki i pogłębiają kierunek na temat systemów edukacji.

 

Spotkania wymienione przez instytucje partnerskie projektu i współfinansowane
przez Unię Wspólnoty w ramach Programu Erasmus+.

 

 

 

TRANSNATIONAL PROJECT MEETING 5 - POLAND

- gospodarz spotkania Zamojskie Towarzystwo Oświatowe

- czas trwania 23-24.08.2022r

- uczestnicy: przedstawicieli instytucji partnerskich, przedstawicieli instytucji goszczącej

- Spotkanie poświęcone podsumowaniu realizacji projektu, administracji, ewaluacji, wdrażaniu, szczegółowej ocenie bazy dydaktycznej do nauczania programowania w szkole podstawowej. Podczas spotkania zorganizowano Konferencję Upowszechniającą się z udziałem kilkudziesięciu uczestników krajowych i zagranicznych. Konferencja zostanie uruchomiona z lokalnymi mediami. Wizyty w lokalnych instytucjach działają na zasadzie doskonałej praktyki i pogłębiają kierunek na temat systemów edukacji. Omówiono kwestie ewaluacji i Raportu Końcowego projektu.

 

Prezentacje z Konferencji Upowszechniającej (uczestniczyło 62 uczestników, w tym 15 gości z zagranicy):

  • Prezydent Miasta Zamość, Pan Andrzej Wnuk, Dyrektor Wydziału Oświaty Pani Agnieszka Kowal, Prezes Zarządu Zamojskiego Towarzystwa Oświatowego Pan Andrzej Mazurkiewicz
  • „Nauczanie programowania w szkole podstawowej jako element nauczania – moja wizja” - prof. dr hab. Maciej M. Sysło, twórca polskiej podstawy programowej nauczania informatyki w szkole podstawowej i liceum ogólnokształcącym.
  • „Rezultaty projektu i ich wykorzystania w praktyce”/„Wyniki projektu Erasmus+ CodeInnova w praktyce” – Bogusława Denys, dr Bogusław Klimczuk; Zamojskie Towarzystwo Oświatowe
  • „Podstawa programowa nauczania w szkole podstawowej”/ „Podstawa programowa nauczania w szkole podstawowej” - Jukka Lehtoranta, Juho Liedes, Marika Peltonen, Mikko Vesisenaho; Uniwersytet Jyvaskyla, Finlandia
  • „Scenariusze lekcji jako element projektu – doświadczenie chorwackie”/ „Scenariusze lekcji w ramach projektu: Chatbot Cookbook”- Ivana Ružić, Siniša Stričak; I. Osnovna Škola Čakovec, Chorwacja
  • „Podręczniki i platforma internetowa jako wsparcie narzędzi nauczania programowania w szkole podstawowej”/„Aplikacja ASYSTENT – rewolucja w przygotowaniu do nauczania” - Tanja Djaković , Krsto Lončarić ; Školska knjiga dd, Chorwacja 
  • „Testowanie produktów projektu – doświadczenie szkolne”/Testowanie produktów projektu – doświadczenie szkolne” – Maria José Silva de Almeida Rodrigues, Marco Hélder Calçada Fernandes, Vítor Manuel Alexandre Almeida Silva; Agrupamento de Escolas de Fornos de Algodres Portugalia
  • Program Erasmus+ jako narzędzie wsparcia rozwoju szkół – prezentacja „Tu zaczyna się szkoła” – Przedstawiciel Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji, Narodowej Agencji Programu Erasmus+, Pani Joanna Srebrzyńska

 

Spotkania wymienione przez instytucje partnerskie projektu i współfinansowane
przez Unię Wspólnoty w ramach Programu Erasmus+.

 

TRANSNATIONAL PROJECT MEETING 2 - FINLAND

 

The second Transnational Project Meeting was held by Jyväskylän yliopisto, Finland, from 27th January to 28th January 2020. Two representatives, including local coordinators,  from each partner institution attended the meeting. The meeting was devoted to project implementation and progress, budget, evaluation, dissemination, analysis of the draft core curriculum, discussion and analysis of the contents and creation of the textbooks for teaching programming at primary school. The international team discussed ideas concerning digitalization, schools’ autonomy in partner countries. CodeInnova curriculum creation was analysed and digital content decided on. The participants planned upcoming activities and evaluated the project progress. Visits to local educational institutions and Jyvaskyla Univeristy departments allowed for best practice exchange and in-depth discussions concerning educational systems, so varied in European countries.

 

Spotkania wymienione przez instytucje partnerskie projektu i współfinansowane
przez Unię Wspólnoty w ramach Programu Erasmus+.

Podkategorie